Magkänslan

Nu är den här igen. Den där onda magkänslan, som så många gånger har haft så rätt. Varför ? Det här skrämmer mig, skrämmer mig riktigt jävla rejält.

Skola idag, gick väl bra antar jag... Segt. Kändes inte ut som han vi hade idag hade fattat vad dagen skulle handla om. Men aja. Ännu en dag avklarad iallafall! Träning idag med, känns inte så motiverat en dag som denna. Inget är särskilt motiverat, det enda som får mig att le inuti är att jag ska få åka hem på onsdag! Gissa vad jag längtar hem ?! Förstod att det skulle bli såhär nu i början innan man vant sig med att vara hemifrån igen. Suck. Och inte hjälper det en att hösten är på intågande, jag lär ju inte vara den enda som kommer in i den sk. höstdepressionen. Idag är det en sådan dag som man verkligen vill knöla upp sig i soffan med täcket och bara få försvinna iväg, för ett tag iallafall. Spränga öronen med en massa bra musik. Det var det som jag gjorde precis hela vägen hem från Stockholm...
Nähä, vad ska man ta sig för nu då? Har diskat och så, bädda sängen kanska ? Äh. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0