Karlar...

Varför ? Dagar då man vill ha lite extra uppmärksamhet, sådana existerar lixom inte för killar. Verkar det inte som i de flesta fall iallafall. De lever måndag till söndag 24-7 och gillar livet allmänt. Men hallå! Är vi tjejer/kvinnor så himla svåra att läsa av ?! Tycker inte det, eller så är det som så att karlarna våra bara helt enkelt, inte orkar bry sig i oss vissa stunder och bara tänker, "Äh, det går över. Hon låter nog bara lite "kinkig" idag." Eller så förstår de helt enkelt ingenting, iallafall inte min Marcus. Men tycker dock de flesta faktiskt verkar vara lika tröga, eller vad man ska kalla det för lite fint... Suck. Jag undrar bara, varför ska vi stå ut och bara acceptera jämt ? Den enda ursäkten de har, "karlarna", är att de är just  karlar!

Aja, ingen större skada skedd. Men vissa dagar har jag sådana här dagar... får väl säga att det är skapligt drygt med ett s.k. distansförhållande, som det så fint kallas... Är inget jag rekommenderar, så kan man få till en bättre lösning så ta den :P Tänker iallafall inte påstå att det är en dans på rosor. Men antar att det stärker ett förhållande också, något positivt lär det föra med sig :) Den där belöningen som så långt bort hägrar där framme känns inte så långt borta alla gånger, även om den gör det en dag som denna. Känner iallafall att det är värt att kämpa! För tänker inte ge upp min prins på något vis, bara för att det finns några irriterande 30 mil mellan oss. Vi får kämpa på så gott vi kan, på vårat vis, i ca. 2½ år till. känns peppat va ?! :P Hehe njaa, men gör man inte för kärleken ? Massor! <3



Pulsen gick bra iallafall. Man känner sig en aning "proffsig" när man sätter rörelserna måste jag säga :D Var fler (s.k.) nybörjare med idag. Vilket är skönt för en annan (inte så fullt längre) nybörjare :P Men jag funderar, däremot, på hur fasen det ska gå på Powerstepen i morgon :S Vill nog inte ens tänka på det tror jag.. bespar mig de tankarna till passet tror jag :P Om det nu blir något, tappade stolen på min fot. MITT på... känns lite "krossat" där just nu. Hoppas på att det inte blir alltför stelt till i morgon... Måste träna i morgon ju, blir inget på fredag. För då drar jag till älsk :) Och nu ska jag dra mitt täcke över huvudet eller något liknanade, innan mina ögonlock strejkar helt och hållet :P TRÖÖÖTT!



See ya, tomorrow :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller med dig..Ibland undrar man hur dom funkar innanför pannan..?!?!..men men..vi är väl olika..men ibland kan man väl få lite uppmärksamhet..Eller?!?!

2008-09-04 @ 09:13:38
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag tycke väl det :P Karlarna ÄR och kommer alltid förbli ett mysterium!

2008-09-04 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0