Home sweet Tingvalla

Äntligen hemma i min goa lägenhet <3 Hatar verkligen att åka buss! Fy fan. Tåg som ska vara så miljövänligt, varför är inte det då billigare för ?! Visst det finns sk. "studentrabbat". Men wtf, inget man märker av direkt! Aja, nu är det både åkt till Sthlm, och tillbaka igen. Har väl inte gjort något speciellt i helgen heller... åt ute i fredags som sagt. På Råshaga, blev pepparbiff för min del. Gott var det! Kinamat lördag, stekt ris med räkor. Gott det med :) och idag vet jag inte vad man kan kalla middag :P Ätit mest känns det som. Min helg det :P Har vart ut till Kungens kurva idag iallafall, fick tag i mina efterlängtade Short chaps, aaah de är ju såå snygga :D Längtar hem som en dåre så jag får använda dem! Tihi. Är som en liten Johanna på julafton eller något liknande :P Curry fick även sitt bett . 12,5 cm och allt. Med äppelsmak ;) Fint till det fina ska det vara! Vill hem, vill verkligen hem! På onsdag, åker vi hem :) är ju ändå ledig på torsdag, och föreläsningen på fredag är ingen prio 1 denna gång... mycket man hört innan. Trött som en gnu, de där åksjuketabletterna tar då på orken, står ju att man kan bli trött av dem såå. Bra för min del, som sover så sjukt dåligt om nätterna. Och inte tala på innan jag somnar. Kanske ska ta mig en till innan jag lägger mig :P Haha. Neej, den måste sparas till onsdag. För då blir det buss igen. Bläääääääääääääää!

Fick iallafall klar min intervju med Cia. Så nu ska jag bara renskriva och skicka iväg den. Inne senast fredag så det är lugna puckar ;) Såå skönt att vara klar i tid. Att jag inte jobbar på det lite oftare :P Tss. 
Näe, nu ska jag ta och borsta och sova. Hörs i morgon, antar jag. Hej! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mm. Det håller jag verkligen med om! Tänkte mkt på det när jag bodde i Stockholm och emellan hela tiden..

2008-09-08 @ 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0