Hell´s kitchen

Kikar på finalen, vet inte vem jag hejar på :P Tror jag får lov att välja Bonnie :) Idag blev det lite shopping i Bervik, IKEA. Blir alltid något när man går där :P Tycker IKEA är en exemplarisk "affär" ;P Köpte två ugns/uppläggningsformar, båda i ett paket (en större och en mindre) för 39 kr. Köpte även en vitlökspress och en sådan där tesil för löste och diskborstar :P Sedan blev det kulglass, den efterlängtade kulglassen :P Mumma! Jag tog Dulce de Leche -och Tiramisuglass :)

Powerstep idag då! Är nöjd med träningen, och mig själv :) Trodde inte att jag skulle hänga på så pass som jag gjorde! Jag och Cissi fick lätt godkänt ;) Var endast två grejer som var svårare än de andra, de sätter vi nästa gång ;) LÄTT det svettigaste passet hittils, blir bara värre och värre det här. Märker ni också det ? :P Känns så jävla gött i kroppen! Tre dagars vila nu :) Sitter inte helt fel. I morgon är det sista lektionen för denna vecka, det är Föräldrakontakt som står på schemat. Det kommer bli intressant och lärorikt! Det är ju så himla viktigt! Ska anteckna som en dåre :P Sprarar alla mina block och papper från varje kurs i pärmar. Är inne på min 5e nu, börjar bli trångt här ! Får ha ner lite i förrådet tror jag. Kommer nog bli en hel del pärmar när jag är klar med utbildningen :P Nu ska jag bara bädda i sängen med nya sängkläder, sköönt :) Slutpumpad, nyduschad och nya sängkläder = Fett nice ;) Så nu ska jag göra det innan bubbis ringer. I morgon baby, kommer jag till dig ;) Natti natti allihopa, ha en bra helg ifall vi inte hörs ;) Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0