Helgen

Helgen har vart kort och intensiv. Som vanligt, men denna gång tycker jag inte att jag hängt med alls :P Fick träffa min Marcus mer än vad jag hade hoppats på, vilket var ett stort plus :) Behövdes kan jag ju säga. Känns som att jag är nykär igen ;D Tihi. Det är så mysigt. I fredags var jag ju och fikade med Emma, åkte sedan upp till Lousie. Kollade på filmer från Brazil och massa kort därifrån och från Tyskland. Ashäftigt :) Nu är hon påväg till Brasilien igen. Lördagen började tidigt, gick upp strax efter 04.30. Åkte hemifrån 05.15, seegt :P Marcus kom med han också, sov i baksätet <3 Han fick agera kameraman. Tävlingen gick bra, och vi var hemma runt kl 13 tror jag. Stannade till i Rättvik och åt hamburgare :P Var längesen! På kvällen var det kalas hos fröken C som stod på schemat :) Var riktigt trevligt! Det bjöds på jättegod champagne, mat och vin :) Och hemmagjord kladdkaka med vispadgrädde med hallon i! Gott :D Passade mig perfekt, jag och Linnea åt pinsamt mycket :D Haha! Kvällen igår var iallafall som sagt riktigt trevlig, med raggarbilsåkning och allt :)
I morse ringde snutten min och väckte mig, vi kl 10. Han var påväg till mig :) Myyys! Vi låg i sängen ända till 13 eller 14 tror jag :P Vi behövde tiden där. Verkligen. Vid 16 åkte jag hemifrån, och Marcus till Älvdalen igen. Nu sitter han på tåget till Stockholm. Är väl framme om lite drygt en timme tror jag...

I morgon är det VFU, och jag har inte pratat med min handledare :S Fatta hur drygt det känns, jobbigt! Men hon vet ju att jag kommer iallafall, så hoppas det löser sig och att hon inte är arg på mig eller något :O Då börjar jag gråta och går därifrån :D Haha. Nej men fy, hoppas det löser sig till det bästa. Åker dit i god tid i morgon iallafall! Nu sitter jag här med min kära datooor i knä´t och äter lite kvällsfika. Mumma :) Man blir ju så hungrig på kvällen när man äter middag så tidigt...  Hörs i morgon, så ska jag rapportera hur min dag på praktiken blev :P Den som lever får se. Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Okej, men va skönt då. Känns så stressigt om man skulle ha haft en uppgift när man endast har en veckas praktik. :P... Hoppas du får det bra på vfu:n så hörs vi..:) KRAMAR

2008-09-14 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0