Hål i väggen

Sitter här och glor på lite klipp från Hål i väggen som går på kanal 6, på söndagar. 6an har inte funkat här de senaste två veckorna, hm. Men tur man har youtube :P Verkar vara rätt kul. Men funderar på om det är lite uppgjort :P Ser lite så ut iallafall. Jag är trött, jättetrött :S Har inte haft sovis sedan förra söndagen, så morgondagens sovmorgon ska jag ta vara på :) Det är jag värd ;) Tihi. Hoppas jag kan sova en stund, brukar inte sova så länge när jag väl får och kan :P Blir en slappisdag i morgon, förutom mot kvällningen. Då blir det träning igen :) Puls-styrka! På onsdag blir det Body pump :) Det är mer skonsamt mot mina könstiga ben/vader/fotelder :P Hatar att vara sådär halvdålig. På onsdag blir det iallafall inget hopp och studs som det är på Pulspassen. Bra med variation antar jag :)
Inlämningsuppgiften ska inte in först måndag senast kl 12 :P Livet blev en aning enklare. Och något annat som gjorde livet ännu mer enklare är att Jonas fixat ett skrivprogram till mig :D "Prövotiden" på mitt Word har gått ut, så nu var jag helt lost här för några timmar sedan. Men nu, är jag back on track igen :D Yees! Trodde jag skulle få sätta mig och skriva typ10 sidor förhand här, och sedan renskriva allt på en och samma dag på skolan eller hos någon annan :P Neej som sagt, nu är livet riktigt enkelt igen, haha! Tack tack tack Jonas :) Vad skulle man göra utan vännerna sina ?
I morgon blir det fika med Ellen proppellen :) Var ett tag sedan! Hon har också hoppat av pugget, likaså Marica och även Maria. Marica tog ett jobb istället, och Maria har tagit uppehåll p.g.a. att hon blivit mamma :D Gulli gull! Synd att inte Maria ich Ika kunde följa i morgon. Får bli en annan dag :) Så fika kl. 14 alltså. Träning 17.15. Min morgondag hittils :P Ska väl inte klaga ;)

Nu blir det borst av tänder, sedan höpp i säng. Ska bli intressant att se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.. Marcus kommer ringa om ca 1 timme och säga godnatt. Min sötis :) <3 Han vill ha sitt godnatt-älskar dig- samtal :P Så är det när man vänjer på sig saker ;) Mysis! Ses på fredag baby <3 Och vi hörs i morgon :) Tjo!


<3 Idag är det prick en månad kvar till våran 3e årsdag ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0