Fredag

Yes it is. Idag har jag ridit, fikat med Emsi och ska snart åka och hälsa på min Lousie :) Sist vi sågs var liksom i våras, förra året!! Inte så konstigt eftersom hon har vart i Brasilien och Tyskland, och ska nu till Brasilien igen :P Så måste passa på att få se na' lite! :) Hon kommer ju inte hem först i april igen :O Så är det när man är i hästsvängen :) I morgon bär det av till Gagnef, 5.30 som sagt :/ Trött är jag redan, så det blir tidig säng ikväll. Efter finalen i Paradise :P Och i morgon är partaj som gäller! Yeaah :D Idag är det din sista dag som tonåring Cizz ;) Känn på den du! :D Nu ska jag göra någe annat. Ha't så bra :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hoppas ni hade kul igår..:)

Du jag måste bara fråga... har vi ingen VFU-uppgift denna gången? Det är bara intervjun som ska skickas in på fredag eller? Kramar

2008-09-14 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0