Föräldramöte

Det  gick bra. Presentationen också :) Kom hem strax innan 20.30. Jag och Cissi har kollat på Efterlyst. Det handlade ju om mordet på Rose-Marie från Mora. Helt sjukt är det alltså...
Nu kollar jag lite på ett program om plastkirurgi. Uuh :S Vad äckligt! Väldigt trevliga bilder de delar med sig av :P Usch usch.
Trött är jag, som bara den. I morgon måste jag vara effektiv. Få klart intervjun, tvätta och packa. Längtar hem redan :) Fast jag bara vart hemifrån i tre dagar :P Ska ju hem och tävla denna gång! Hoppas Mr. D är på sitt bästa humör den här tävlingen, för det var han inte sist. Känns som att, även denna gång, vi inte ha odsen på våran sida. Alla har massa tid till att träna sina hästar och så, medan jag typ aldrig rider och tränar med Domino. Men vi gör det bra på vårat vis :) Med tanke på det lilla vi tränar motför de andra. Nu ska jag borsta tänderna, borde duscha också. Blir alldeles för jobbigt att göra det i morgon bitti :P Hörs. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ems

Lycka till med Mr. D i helgen =).. Håller tummarna .. och du måste hålla mig uppdaterad !! önskar jag hade kunnat vara där o hejjat på dej.. men jag hejjar hemifrååån :).. Pussss

2008-09-18 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0