Facebook

Håller på att ladda upp bilder från i sommar på Facebook. Det går ju så sjukt segt! Hoppas det blir bra nu när jag tagit mig sådan tid :P Nu är biljetten hem på onsdag betald. Yes! :) Det som verkligen suger getpung är att de ändrat starttiden i Gagnef på lördag. Vilket betyder att vi får lov att åka kl. 05.30 :O Holy Mama! Hur ska man orka det ?! Är det ens ljust ute då ?! Herregud... Då kan jag iallafall fetglömma att få med mig Marcus som medchaufför. Om han inte skulle råka gå i sömn ut till bilen vill säga... Jaha jaha. Sedan ska man hem och ladda om för att gå på 20 års kalas ;) Hoppas jag hinner hem och vila lite innan! Nu blir det te och en hårdmacka :) Göttans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0