?!

Vet inte riktigt hur jag mår idag. Svårt att sätta ett finger på :P Morgonsysslorna i stallet är iaf avklarat. Blir träning ikväll kl 19, ska bli riktigt roligt :) Var lydnadsövningar idag. Det kan Mr. D behöva! Vet inte hur jag ska få honom runt banan nästa helg :P Han är så himla svårflirtad den där herr'n. Vet iallafall att min Curr sköter sig punkt och pricka, han är ju så himla välriden ;) *skryter med gott samvete*
Vet inte vad jag ska hitta på för något nu... har egentligen skolarbeten att göra. Men känner jag mig själv rätt så vet jag att jag inte kommer ta tag i det, nu.. idag :P Är så dålig på sådant. Har en intervju som ska renskrivas om skola och samhällsutveckling, meen den kan vänta ett tag ;P Usch, är inte alls motiverad till någe skola nu. Känner mig en aningens deprimerad, nere.. Denna förbannade höst! Skyller på den, känns bättre.
Usch, nu orkar jag inte dela med mig mer av mitt liv. See yaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jobbigt med dessa perioder, men som du säger I-lands problem hehe. Vad gällande ditt hår så tycker jag du passar jättebra i det du har. Men ibland mår man bra utan förändringar!! Huvudsaken är att man är nöjd själv. Vilket är det svåraste..:P... Trevlig helg KRAMAR

2008-09-13 @ 11:02:59
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0