Dienstag

Jag kör lite tyska veckonamn nu har jag märkt :P Svårt att hitta på någon bra rubrik kan jag tycka. Det blev inte till att sova så länge som jag hade hoppats på. Vaknade vid 8 och tvingade mig själv att somna om igen, vaknade kl 10 igen och det fick räcka helt enkelt. Har suttit här och ugglat nu ett tag... pratat med Nina på msn osv. Får nog bli frukost snart, en sen sådan. Puls Styrka-pass idag! Blir nog bra :) Undra vad man ska äta idag då tro? Antingen wok med kassler och ris, eller pannkaka! Hade även tänkt trycka in spaghetti och köttfärssås någon dag här, tror jag har planerat min matvecka rätt bra :) Får kanske bli en sväng till Bergvik idag. Har snokat omkring på några bloggar här och verkar vara en hel del från klasen som ska dit idag :P Hehe. Det verkar vara en sådan typisk Bergvik-dag idag ! :) Får se hur mycket som hinns med, måste iallafall åka upp till skolan vid 16.30. Då hade jag även tänkt äta innan, så vi får la se då :) Dammsugar´n måste ta sig en svängom här inne idag också har jag en känsla av, vilket inte borde ta alltför lång tid egentligen. Bara man sätter lite fart J :P Vilket jag tänker göra nu.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0