Das Montag*

Ja just, den här måndagen är snart till ända. Tisdag i morgon redan! Det säger bara swoooosch! ;P På fredag åker jag till storstan. Solna närmre bestämt :) Något som jag verkligen är sugen på är mat på Mongolian steakhouse! Sådan mat är verkligen hur god som helst! :O Give me :D
Träningen idag gick bra! Hängde med förvånansvärt bra denna gång, iallafall motför förra gången :D Hahaha! Kändes bra. Det kommer nog mer och mer trots allt! Trodde jag faktiskt inte :P måste ju säga att puls-passen är de roligaste! Spinningen tar ju som fan, men det är rätt tråkigt tycker jag. Det är ju så himla enformigt! Känns bra att vi hittat ett pass som passar oss :) Finns 4 sådana pass/vecka sedan när det drar igång på "riktigt". Den förra veckan, och den här är det prova-på-veckor, så då tränar man gratis och det finns många olika pass att välja på. Men den här veckan är det tre puls-pass :) Very good! I morgon ska jag sov lääänge! Har längtat så till denna tisdag :D Hade ju sovis sist i torsdags! Ska även piska mig till att städa lite... Har vart så seg på sistone :P Får bli lite "allstädning" .Lika bra att passa på när man är ledig.. Lär ju skriva lite loggbok också, är så dålig på det :P Jag och fröken C har även planerat att åka ut till Bergvik någon dag, kanske blir av i morgon det med :) Lär ju passa på att kika in på CGC också, rea på Björn Borg-trosor där :) *thumbs up*! Nu ska jag glo vidare på Outsiders, där sätter de in krokar i kroppen och grejer, det ni ;P Blääää!

See ya ;P



Kommentarer
Postat av: tess

skönt att det går bra :) skolan går bra för mig också , känns jättebra :) jag köpte mina chinos på gina . . . är ganska förälskad och skulle säkerligen kunna leva mitt liv i dom ;D haha sjukt sköna !

2008-09-01 @ 21:44:28
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0