Dalarna

Hemma :) Känns bra. Längtar som en tok till min säng där uppe :D Den är ju så himla skön! Med tanke på sänger från det ena till det andra, så sa de i morse på The Voice att det har inte att göra med hur dyr en säng är, utan massa annat som spelar in hur man sover :P Tyckte jag var fränt! Kan nog ligga något i det också. Lika med kläder, vem säger att man är lyckligare för att man råkar ha en dyr klänning på sig liksom ? :P Orka bry sig i det. Då finns det viktigare saker att tänka på :) Jag bryr mig då inte om någon kommer i en billig/dyr klänning eller annat. Man får väl för fan ha på sig vad man vill :P Haha!

Snart kommer min älskling med bihang förbi här. Han och kompisarna från Sthlm ska upp till Älvdalen och fiska i helgen :P Haha! Hoppas de får sig någon fisk då, och inte allför mycket öl :P Som det antagligen kommer bli, också. Borde sova nu, är huuur trött som helst. Tycker de får gasa i den där bilen de åker i! Jag behöver min sömn inför morgondagen :) Måste årka bända runt Mr. D banan :P Hoppas han är sammarbetsvillig i morgon! Gick bra att rida idag iallafall :) Ett steg i rätt riktning!
Neej, får höra av mig i morgon :) Ha´t så bra så länge. Tjo


I morgon gäller det Domino! (Rättvik förra året, Halloweenhoppet 2007, 1:a ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0