Daläära

Är hemma i Dalarna nu iallafall då :) Alltid lika skönt! Hur ska jag klara mig under alla helger framöver? :P Är ju rätt skönt att vara i Karlstad också. Idag har jag fått ihop till 3 sidor på uppgiften! Skönt :P Nu är det högst två sidor till jag behöver knåpa ihop. Det ska nog lösa sig :) Det  fixar jag nog i morgon... Har ju en timme på mig fr.om. nu tills Marcus kommer hem från fotbollen i och för sig, men ska jag vara så seriös ? ;D Haha, tvekis. Fast man vet ju aldrig ?! Jag kan ju vara rätt klurig ibland ;P Tss! I morgon står ridning och plugg på schemat iallafall. Ska även sväng till Mora vet jag, med mamma och mormor! Ska bl.a. köpa liniment till min älskade Curacao II :) Han verkade skapligt glad över att få se sin matte idag :P Kul! Tror inte han blir lika lycklig i morgon när han ska få jobba lite :P Blir ju så när jag kommer hem, får ta itu med grovgöra't om man säger så. Hoppas på att träningsvärken efter igår hinner lägga sig, för på lördag blir det träningsvärk på andra ställen :P Synd att man inte tränar de muskler på "vanlig" träning som man använder när man rider. Antar att de är svåra att komma åt! Nu ska jag prata lite vett med brorsan :P Han är sååå typisk tonåring nu! Pappa blir tokig på honom, haha! Nu har han fått sig en dirtbike också, leksaker :O Nattilooou! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0