Dagen

Vet rktigt vad det blir idag. Hade tänkt åka till Kungens kurva och Hööks, meen man har ju med en seg karl att göra såå :P Nee. Får lov att bli i morgon då. Det är nämligen rea på lite grejer och Curry behöver ett nytt bett. (Sådant som hästar har i munnen) Och jag vill ha ett par chaps! Haha, googlade precis på "chaps". Gör det ni med så får ni er en fin synvinkel på just chaps :P Jaha, nähä. Tycker synd om min Cecilia som är ensam i Karlstad i helgen, har lite ångest över att jag åkte ifrån :( Men kommer hem i morgon ♥

Snart ska jag till svärmor nr. 2 :) Ska fråga henne ett par frågor om en uppgift som ska in på fredag nästa vecka. Vilket passar perfekt eftersom hon är specialpedagog ! :) Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid älsk, medan regnet öser ner där ute... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0