Boooo!

Fy vilken dag. Insåg rätt snabbt i morse, en sisådär kl. 6.30, att jag fått urinvägsinfektion :S Hatar verklige det. Sist jag hade det höll det i sig aslänge! Typ en vecka eller någe. Då minns jag att svärmor praktiskt tager hällde i mig citronvatten :P Men idag har jag vart och köpt mig tranbärsjuice. Minst lika vidrigt! Men vad gör man inte liksom ?! Usch. Drygt nu när man har praktik också, vet inte hur många gånger jag kissat hittils idag! Sorry, inte något vidare roligt samtalsämne kanske, men såhär är det idag :P Hann precis in på STUB idag. De stängde 16.30 och jag var väl där ca. 16.29 :P Men skulle ju bara få en kopia på mitt hyreskontrakt så mitt ärende var inte så komplicerat :) Tog ju sådan förbannat lång tid på det där satans APT-mötet på skolan :S Sedan hem, för att kissa, hämta kuvertet med fler papper som skulle postas. Pratade med Cecilia en snabbis och sedan for jag raskt vidare mot Konsum City. Blev frukt, färska champinjoner, tranbärsjuice och ett frimärke :) Postade brevet på vägen hem. Nu har jag ätit, diskat och pratat med mamma på tele. Borde plugga nu, men är jag motiverad ? Neej. Intervjun ska renskrivas och skickas iväg senast fredag (inte gjort det än :P), och ska få ihop något på ca. 5 sidor från min "loggbok" (som inte ens äre skriven) som ska in nästa fredag. Ser det ut att gå bra för mig? :P Haha fy fan säger jag då bara.  Aja, det brukar faktiskt alltid lösa sig. Tro det eller ej :) Det tråkiga är att det aldrig kan göra det direkt när man heter Johanna Jackson. Nu ska jag nog ta och åtminstone titta på min intervju :P Höres.

Fy satan vad äckligt det är med tranbärsjuice! (svårt är det att skriva också! :S)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska dricka äppelcidervinäger blandat med lite vatten. Det är äckligt,men det hjälper. Håll för näsan och svep och ha ett glas saft breve som du drar i dig direkt efteråt. För eftersmaken är fruktansvärd.

2008-09-16 @ 21:12:50
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0