Besviken

på mig själv. Har inte skrivit en rad på inlämningsuppgiften än :/ Visst, vi har tom. måndag på oss. Men i helgen ska jag faktiskt vara med M och då vill jag inte, och kommer heller inte, plugga. Såå ja :P Hur ska jag lösa detta då ? Har iallafall sovmorgon i morgon. Så då ska jag piska mig själv till att börja skriva. Nu när jag har skrivprogram och allt :) Nej J, skärpning här! Träningen gick bra idag, förutom att det gjorde ont i fotlederna då. Men tyckte det blev bätte mot slutet ? Måste ha andra skor... men har man råd med sådan lyx eller ? :P NJA! Får se hur det blir med det. Måste ha några skor som är ritkigt bra på stötdämpning. Får önska mig i julklapp ;)
Fikat idag gick bra det med :P Ellen kom hit, plingade på och skrämde livet ur mig :D Dörrklockan låter som fasn här, och eftersom lägenheten inte är så liten så blir det ett rejält pling ! Helst när man står vid dörren som jag gjorde :D Haha! Vi hamnade på Wayne´s i MittiCity. Finns ju några fler sådana att välja på, men blev där :P Jag och Cissi tog en kladdkaka med italiensk glass och en hallon/jordgubbssmoothie till det :) Ellen tog en smoothie hon med, och en chokladboll. Så nu vet ni vad vi stoppat i oss för skit idag :P Förutom smoothien då! Kladdakan var söt, så den åt jag inte upp ändå. Var alldeles för söt... huua :)

I morgon blir det att packa igen då! Bär av hemöver på torsdag förmiddag :) Missar föreläsningen på fredag... får fråga någon i studiegruppen om man kan få anteckningar sedan. Tycker sådant är lite jobbigt, men har ju aldrig bett om det förut så en gång ska man väl våga be om en sådan sak? :P Ska hem och rida i helgen. Lousie åker ju till Cyprus på fredag :) Den turungen! På tal om att resa, så funderar jag och fröken C på att åka båt någon gång framöver :P Alltså typ Birka Paradise eller någe sådant. Lite annorlunda i vardagen :)  Bra på så vis att det inte är flera dagar. Har ju inte råd till att  vara borta i en hel vecka så här mitt i terminen :P I så fall måste man ju åka till sommar'n, eller jul. Men då vill man ju vara hemma, iallafall jag :) Skulle däremot kunna tänka mig att fira nyår utomlands, men inte julafton! No way :)
Nu har jag pladdrat på mycket här. Så nu får jag ge mig :P Om jag ändå kunde ha sådant här flow i skrivningen när det gäller skoluppgifter :D Haha. Får bli i morgon det... Hörs då gör vi också :) Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0