Yes!

Nu är jag frisk :D Sänkan var under 8! Sista pick i fingret för denna gång :P
Läste att Carros doktor hade sagt att hon kunde ut och partaja fast hon åt penicillin... då borde väl jag också kunna ta mig ett par järn, åtminstone ? :P Ska nog ta och höra mig för jag! Då kan jag också handla något på glasbanken idag :) Mamma ska in där och inhandla lite, det kommer hit några kompisar till mamma och pappa :) Jag ska vara chaufför... så i morgon får mamma/pappa vara det år mig om det går vägen ;P

Haha sitter och lyssnar på The Bloodhound Gang! Sök på The Bloodhound Gang- The Bad Touch (discovery channel) på youtube. Vilken jävla låt egentligen. Om man lyssnar på texten :D Och den där har man diggat till när man gick på Kulan (dåvarande ungdomsgården), lyckligt ovetande ?! Haha, humor :D Börjar komma i lite partymood! Lyssnar på massa gamla "klassiker" :P Det är grejer det.

Fy vilken mardröm jag hade i natt! Drömde att Marcus gjorde slut :O Det är så himla läskigt när det känns sådär verkligt. Drömde antagligen så för att jag gick och funderade på här om dagen att det knappt känns som jag har någon pojkvän nu när vi bara pratar i telefon varannan dag! Men snart så kan vi prata som vanligt, för på måndag kommer han hem från Chicago :) Längtar efter att få min/mina present/presenter :D Alltid lika spännande! Det är väl det som är plus med att Marcus har vart så berest det här året :P "Tröstpresenter" till J :D Haha!

Tänkte dela med mig lite av några bilder från min lilla födelsedagsbjudning. Det kom ju ett gäng objudna boys, tur att smörgåstårtan var stor :D Höres sen! / Er J ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0