Vita bönor och korv :)

min middag idag! duger i krig :P

Om ungefär en timme tar vi buss nr.1 upp till universitetsområdet för en omgång Powerstep! Börjar 19.15, men hinner inte med om vi t ar bussen som går 18.48... man måste ju vara i tid liksom :P Så det får bli 18.28an.
Idag har jag städat i badrummet. Toan och skåpet fick sig en omgång! Blir så dammigt inne i badrumsskåpet ju... Ska bara byta lite handdukar där inne så är det tipp topp ;) Har vart ute på stan och gjort lite ärenden åt mamma. Köpte ett par mjukisar till henne och ett par träningsshorts till brorsan, som spelar innebandy numera! :) Kul! För hockeyn blev det ju inget med. Inte lätt när det är så ingrott som uppe i Mora. Så är det med så små föreningar! Apropå Mora så fick de spö av Leksand igår :D Haha! Rätt åt det där brö'gänget! Ner i skiten, det är dit ni ska! Heja Leksand  *klapp,klapp,klapp...* :) 5-2 till Leksand iallafall. Man kan ju nästan kalla det storspö :P Äckel Mora.

Trött blev jag också. Huuua! Hade inte vart fel med en stunds sömn... men då kommer jag inte kunna somna ikväll. Sådan är jag! Medan prinsen min skulle kunna sova dygnet runt om han fick :P min lilla goding där! I morgon <3
Nästa helg ska vi fira 3 år :) Ska bli såå mysigt! Bara vi får den där Sigge ur lägenheten! Han är bara sååå svårflyttad.
Suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0