Vinterpjucks

Yes. Nu har puppuhästarna fått vinterdojjorna på plats iallafall! Så nu får det snöa bäst det vill :P Snön som kom är ju i och för sig borta nu. Meen det lär ju komma mer ;)
Snart ska jag ner till vårdcentralen och picka fingret igen. Börjar få in rutin på det här ;P Haha. Sänkan var ju på 160 i söndags, i tisdags låg den på 75 och den ska ligga på 8! Kämpa på :P Vill inte ens veta vad den låg på i lördags, då låg jag ju bara och yrade :O

Snart ska jag som sagt ner på byyyn. Ska även handla någon slags present till Nina. Vad ska man köpa? Lika dålig fantasi som vanligt :S Och snart kommer mer presentköp. Farsdag, Marcus fyller år, mamma fyller år. Och sedan alla julklappar! Måste komma på ett bra sätt att handla smart :P Har inte råd att köpa hur mycket som helst, och vad som helst... Får kompensera mina kära sedan när jag får lön och har råd att ta i lite :) Nu måste jag nog sätta lite fart... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0