Välkommen tisdag!

Känner av lite träningsvärk idag, helst upptill vid nacken och så. Inte så konstigt i och för sig :P
Har bäddat, ätit lite frukost och nu sitter jag här. Jag vaknade precis i tid till Days, så tittade på det först. Nu funderar jag över hur jag ska lägga upp dagen! Vid 12.45 ungefär kommer E fram, så då ska jag vara på plats nere på stan. Hade behövt dammsuga och vattna blommorna ser jag nu... Hade även behövt sätta mig in i en bok som vi ska använda i morgon. Har nästan glömt bort det! Damn.Curry har fått tid i Rättvik idag vid 14.30-15.00, bättre att åka dit än ända till Borlänge. Lite skillnad i både tid och pengar. Gött! Blir att man ska vara nervös vid den tiden då... usch! Aja... ska väl sätta fart!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0