Utbränd

på bloggandet :P Går segt nu känner jag. Har inget kul att skriva om heller... har ju bara vart hemma och vart sjuk sedan jag kom hem. Kl 14 ska jag iallafall ta nytt blodprov igen. Knaprandet av penicillinet fortsätter, ska äta 10 dagar sammanlagt, så det blir inget halloweenfirande för min del inte. Iallafall inget fartfyllt sådant :S No alcohol..! Tänker jag efter så känns det som att det kvittar också. Är fan inge kul att gå ut här hemma längre :S Sist jag var på Wasa så spelade den där jävla DJ:n så sjuukt dålig musik. Hade inte spelat någon roll hur full jag hade vart, gick inte att dansa till ändå. Var tredje låt var kanske OK :O Och det där andra "nya" stället sätter jag inte min fot på :S Man hör ju bara på namnet liksom. Brasserie Pineau ? Aja, skit samma :P  asfult iallafall! Tror en hemmafest skulle slå högre än utelivet i Mora :P Har inte vart på något vidare partyhumör på länge heller... så nu har jag haft/har en anledning att slippa gå ut två helger i rad :P Neej, vi spar på Moras "uteliv" så man orkar med det en annan gång lite senare i livet :P

Nu ska jag försöka komma någon vart med min observationsstudie! Wich me luck... I need that :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0