Ugnspannkaka

Idag blir det ugnspannkaka här på Södra Kyrkogatan! Med, vad tycker ni? Hjortron- eller drottningsylt? :) Har lite glass i frysen kvar också. Skulle inte sitta helt fel heller! :) Smidigt med ugnspannkaka. Slipper man hålla på med att steka och ha sig :P Sista matlådan i morgon för den här veckan. Skönt! Lite drygt bara att jag är tvungen att släpa med mig den till Sthlm :S Åker ju direkt efter skolan... Men men, vad gör man inte för kärleken :P Har köpt ett stooort kort nu, som jag ska skriva lite fint på :) Vet inte vad än... men något ska jag väl kunna ljuga ihop, näää då :D Nu ska jag vara snäll! Älskar min lille gosefis! <3 :') Blir iallafall Mongolian och kanske lite bio. Jag och Marcus har faktiskt aldrig vart på bio tillsammans :D Haha, lite komsikt det med egentligen. Men ja, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: tess

Festligt att det trixas ugnspannkaka på flera ställen samtidigt . både på södra kyrkogatan och paradiset :) hoppas det är bra med dig johanna och ha en trevlig helg i stockholm :)

2008-10-16 @ 19:12:52
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0