Tv-shop?

Vad är egentligen värst ? Tv-shop eller program som Momento/Full pott m.m ? Att man ens får visa sådant skit på TV! Huuua :P

Nu har jag ätit upp en skål med fil och müsli. Tänkte jag skulle trycka i mig lite lunch sedan innan det bär av till skolan. Lär ju äta mat innan, annars kommer jag bli hungrig när jag kommit fram :P Får bli älgstek med potatis och sås, mumma :) Är inte fy skam det minsann! Nu ska jag väl bädda sängen och dra upp mina bambupersienner, och släppa in solen här :) Är ju strååålande fint väder idag. Me like :) Ska man ha på sig för kläder idag då tro? Alltid ett litet problem såhär i början på dagen :P

Hörs senare! /J


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh älgstek... MUMMA...!! Jag är nog hungrig nu hehe. Får skynd mig hem från läkaren sen så jag får äta hehe. Ses imorn!! KRAM

2008-10-14 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0