Torsdagen den 2/10

Idag fyller de år :D Min små rumpnissar! Hurra hurra hurra hurra! Jag var iallafall först med gratulationerna ;) Strax efter tolv inatt solade jag iväg två mess!

Renée 20 år :)


Joel 15 år :)

Idag är det inläsning. Vilket betyder att man inte behöver vara på skolan :P Just nu håller jag och Cissi på med tvätt. Ska gå ner och hämta det sista innan kl blir 13. Var mest träningskläder som skulle tvättas, massa strumpor och linnen :P Efter Days ska vi gå ner på stan. Handla lite grejer. Jag behöver bl.a. en sådan där stor tändare :P Måste ju kunna tända ljus såhär i höstmörkret och min har tagit slut så det får bli en sväng på Clas Ohlsson. Bra gejer där :)
Sen träning ikväll. 19.15-20.30. Rätt skönt med det ibland också. Blir så  mitt i allt med kl 17 tycker jag. Går ju när man är ledig, men är så svårt att lägga upp det där med mat :P får bli sen lunch och sen middag eller något... Man blir ju så hungrig när man har tränat, och ska man bygga muskler osv. så behöver kroppen något att ta av :) Mat är viktigt!

Igår vann för en gångs skull den som jag hejade på i Top model! Whitney :) Var även första gången en "mullig" modell vann vilket jag tycker är roligt! Egentligen är hon inte så mullig, utan det är alla andra deltagare som är som tändstickor :P



Såhär ska modellbilder se ut, inga amatörbilder här inte ! ;)

Ska man göra nu då? Dammsuga lite kanske. I morgon kommer det iallafall inte finnas lust/tid till det. Går till kl 16 i morgon :/ Usch. Varför ? Såhär kommer det vara många fredagar framöver nu. Alldeles för länge! Vi kan väl åtminstone få andra dagar efter jul ? Please. (a)





Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hejade också på henne..Blev så himla glad när hon vann=)

2008-10-02 @ 16:03:38
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja :) Hon tog bl.a. LÄTT bäst bilder och hade bästa personligheten! Det var många andra i år som var amatörmässiga :P

2008-10-02 @ 16:31:03
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Jag har också tvättat idag... gäller att passa på under lediga dagar..:P.. Jag håller med om tiderna... kortare fredagar röstar vi för!!! :) Kram

2008-10-02 @ 17:38:20
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0