Storkok

Har gjort massa köttfärssås nu när jag kom hem från träningen. Eller ja, massa och massa. Blir massa för en person :D Räcker iallafall till tre måltider. Bra det :) Ska ta med matlåda till skolan i morgon, eftersom vi ska sitta kvar med basgruppen (som det så fint kallas :P) och förbereda för redovisningen på fredag, och även planera lite inför nästa. Mycket nu :S Och om två veckor är det dags för 4 veckors praktik. Vet inte om jag ser fram emot det direkt... Kommer bli hur jobbigt som helst med att få ihop det med alla praktikuppgifter. Tyckte man det var svårt ibland med uppgifterna på BF, så är inte det här i närheten. Känns att man börjat andra året nu, ingen "lek" längre :O
Apropå lek så måste jag hitta tag i en till i morgon. Blir nog bra :P nu ska jag glo på de desprata hemmafruarna! Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0