Söndag

Den här söndagen har vart/är så himla "söndagig". Man är seg som aldrig förr och har lust att krypa ner i sängen hela tiden :P Kan ju dock bero på de få timmarnas sömn jag fått inatt, men ändå :D haha! Sov en skvätt mellan 16.30 och 17.30 iallafall och bara för det kan jag väl inte somna i tid ikväll. Men känner mig trött i ögnonen så det är kanske inte så omöjligt ändå! Regnar gör det också. Och jäklar vad det stormade igår när vi skulle hem! Sedan började det antagligen att regna för vaknade av ett rejält oväder på morgonsidan! Trodde jag skulle blåsa bort :P Huuua! Scary...
Kvällen då! Den var mycket trevlig :) God mat, gott dricka, bra sällskap, bra musik och ett stort dansgolv som var proppat :) Låter helt OK i mina öron ;) Det härliga var ju att man kunde välja dansgolv med den musik man gillar bäst. Vi hamnade på det stora iallafall :) Sedan är det ju en sak man tydligen inte kommer ifrån vart man än er. Det här "lilla folkslaget" som bara tar för sig och tror att det är charmigt eller något? Inte enligt mig iallafall! Skärpning! Jag och Cissi hittade på ett tecken som vi gjorde när någon närmade sig bakaifrån :P Väldigt effektivt må jag säga! 
På vägen hem gick vi hand i hand och planerade hur vi skulle göra ifall vi blev stoppade av någon mysko människa :P Som tur var blev vi inte det utan vi kom hem utan problem. Drygt att gå i alla trappor, men va fan :P Hissen fungerar idag iallafall. Trodde jag inte ;)

Nu ikväll har vi ätit upp rester från igår, och tittat på Gossip girl. Så glad att det börjat igen :) Har kokat ris till matlådan i morgon. Vi fick ju så himla mycket kinamat i fredags så det har räckt till middag i fredags, lunch igår och det sista får gå till lunch i morgon! Onödigt och vädligt dumt att kasta anser jag :) Nu ska jag prata färdigt med min prins i Solna, och sedan får det bli säng för min del också. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jajamänsan, den är från Orsa :)

2008-10-06 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0