Söndag i Värmland

Då var man hemma i kära Tingvalla igen! Var ju inte så längesen vi åkte härifrån trots allt :P I fredags ca. 17.20 bar det av tillsammans med Evis och Anders :) måste ju bara säga att det verkar vara en väldigt trevlig karl du träffat E! Ni passade verkligen tillsammans :) Glad för din skull! Nu är det din tur att få dig en rejäl karl ;) En rejä värmlänning :D Lär ju komma och hälsa på i eran nya lägenhet sedan!

Haha! Idag fick mig M att gråta av skratt! Nästan kissa på mig! :P
M: -"Vadå? Var det jul på balen också då eller ?!"
J: -"Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa!!
 
Fy såå klockrent :D Tänk om vissa ändå kunde försöka tänka till innan de öppnar sin enorma käft :P Hur dum får man bli på en skala från ett till tio ? Ja jag säger då det. Men det är ju underhållande iallafall, keep up with your "good" work! Hahahaha!

Nu har jag och Ciz'n tvättat klart! Vi har även hunnit med att titta på Gossip, OCH handlat :) vi är effektiva kvinnor ;)
Sitter här i soffan och tittar lite lätt på 3an, I, Robot med Will Smith! Lär säkert kolla på hela, fast jag sett den förut :P
I morgon har vi sovmorgon. Börjar 10.15 och går till 12.00, snacka om glassig dag :P Fast vi ska ju ses med basgruppen efter lunch så blir väl någon timme extra där också. Vi måste ju få ihop våran teater som vi ska ha på teckenspråk på fredag :S Jag är nervös! Men det ska nog gå bra ?! :P Examination och allt! Viktigt viktigt. Något jag måste komma ihåg den här veckan är att ringa Helen, min handledare. För nästa  vecka är det dags för VFU igen! Eller ja, v. 43 :P är ju fortfarande v.41 kom jag på. Men jag antar att ni förstår vad jag menar :P

Helgen har vart underbar! Igår lagade jag och Marcus middag. Blev en riktigt lyckad gryta :) Och det blev även massa över som jag ska ha som matlåda i morgon ;) Tur för mig! Älskar din mat M <3
Till helgen som kommer ska vi fira oss :) Är inte riktigt bestämt vart bara. Här eller i Stockholm ? Jag åker väldigt gärna till Stockholm. Men då ska den där Sigge ut ur lägenheten! Inte en helg till där tillsammans med honom. Säger då bara det!
Njee, vi får höras mer i morgon :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Evis

Tack tack tack, för allt det fina du skrivit längst upp där :). Det känns skönt att man äntligen hittat någon som andra kan gilla också :)! Idag får vi veta helt säkert om vi får flytta in för HSB :D håller tummarna

2008-10-13 @ 10:00:03
URL: http://nicolinaevelaisen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Att Tessan hade julklänning?

2008-10-13 @ 14:45:23
URL: http://alexandragymnast.blogg.se/
Postat av: Evis

Mongolian steakhouse i Karlstad, finns inget sånt här i Grums :P! Buffén är som sagt jättebra :), har bara ätit där en gång innan o då åt jag friterad kyckling...det var dock ingen höjdare! Kraaaaaam

2008-10-13 @ 15:16:30
Postat av: Johanna herself

Evis: Ja och nu fick ni ju den också! Jättekul :D Hörs någon dag!



Alexandra: Förstår inte riktigt din fråga, men ja jag syftar på det (typ). Eftersom hon har skrivit att rött är jul, HELST på klänningar, och jag tyckte det var lite humor i det hela eftersom hon hade en på just balen av alla tillställningar. Som inte är direkt "julig" :P Den piken gick inte riktigt igenom denna gång heller :)

2008-10-13 @ 15:25:27
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0