Snabb uppdatering

Dagens göra:
* VFU
*Kom hem 16.30
*Powerwalk a'la J&C i en timme/hämta ut tågbiljetter.
*Äta, tvätta, diska, packa, bädda rent.

PUST! Snacka om ihärdig dag. Börjar undra om jag verkligen längtar tills jag får min efterlängtade heltidstjänst :P Men då har jag ju iallafall en karl, som förhoppningsvis, hjälper till :) Apropå Marcus så åker han till Chicago, redan i morgon bitti :O Hade inte jag räknat med riktigt... :( Så ja. I´m gonna miss you baby!
Får se om jag hinner med en snabb uppdatering i morgon. Hade tänkt hinna med 13.45 bussen från Hultsberg i morgon. Så jag har lite extra tid på mig här hemma. Har inte hunnit/orkat dammsuga och fräscha till badrummet. Det går egentligen fort, men orka med :P Nu är klockan alldeles för mycket iallafall. Så nu är det time to sleep and call my honey :) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0