Sleeptime

Nu så. Då var även denna dag över! Känns det inte lite sorgligt när man tänker på att den här stackars dagen aldrig kommer tillbaka ? Ungefär som på nyårsafton, när man är tvungen att släppa taget om det gamla året och välkomna det nya... Vet att jag har lite konstiga funderingar ibland :D Är även känd för det hos mina nära och kära, haha! Men har jag inte lite rätt då? Det är lite vemod över det hela, nästan lite ångest inblandat också... Nej nu får jag ge mig :) Så tycker jag iallafall!

Har spenderat två timmar av dagen inne hos C. Vi har kollat på Fula Betty och Desperata hemmafruar och ätit upp våran Dulceglass. Riktigt trevligt :) Bara hon inte smittar mig, min C :) Har gurglat Hexident nu iallafall, haha! Och käkat vitamin idag. Hoppas det räcker :P Haha! I morgon är det skola, börjar 9.15 så borde sova nu. Vilket jag också ska! :) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0