Sista

inlägget för idag. Sitter och nöter in sången som min grupp ska lära ut nästa vecka onsdag :P Hur ska det gå egentligen ? Hoppas klassen är lättlärd :D Haha!

Stepen gick suuuper! Blev riktigt svettig idag, tror jag aldrig vart så svettig någon gång i mitt liv :D Har jag det så var iallafall väldigt längesen. Det bokstavligt talat rann! Så nu vet ni det ;P Därför har jag också kunnat unna mig kvällsfika ;) Fick iallafall lov att stoppa i mig något, efter en sådan där förbrännings-75-minutare :P Good work av mig och Cizen idag :) I morgon får vi en dags vila. På lördag blir det ett styrke pass kl.10.15 med Axel. Brukar också kunna bli rätt svettigt, inte lika eftersom vi jobbar rätt mycket med skivstänger då. Läste Cosmo om några övningar man kunde göra om man vela få en JLo rumpa en snygg rumpa), och vi gör så gott som alla de där övningarna på våra pass. Så nu blir min rump ännu snyggare ;P Moahahahaa! *blink blink*

Lyssnar på lite party låtar :) Peppar lite inför lördag ;) Det verkar som att det här är en torsdag då många ska ut. Var några kassar som klirrade i hissen idag. Var några som stod här ute och drack vin och rökte när vi kom från träningen. Vad duktig man kände sig då :D Det här schemat retar verkligen upp mig. Lediga (inläsning) två ggr/vecka och så kan man inte gå ut på torsdagen (studenttorsdag=gratis in och billigt dricka) för att man ska upp till en lååång och saftig fredag. Visst, gå ut kan man väl om man vill. Men inget jag väljer :P Det är inte värt det. Huuua!
Nu ringer väl min honey snart, han har vart på fotbollsträning idag. Han kämpar på bra med träningen han med :) Saknar honom såå.. :( Borsta! Godnatt .


Skulle göra vad som helst
för att få vara hos dig nu M...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0