Schlumpadinka ?!

Vilket jäkla uttryck :D Tittar på Oprah nämligen. Och schlumpadinka är hennes uttryck för folk/kvinnor i mukiskläder! Just nu hade jag verkligen velat vara en schlumpadinka och krypa ner under filten här i soffan! Blev såå himla trött i ögonen nu när jag kom hem. Men vet inte om det är något vidare alternativ heller, för har jag somnat sådär mitt på dagen blir jag ännu segare :P Får nog bli att gå ut på stan och sitta och dega på ett fik någonstans! Låter som ett bättre alternativ ;) Ingen träning den här veckan (jo i måndags i & för sig), glassätande igår och fika idag. Låter som en helt-tvärtom- vecka mot förra och den innan :P Då var det hårdkörning. Man kan behöva ta det lite lugnt ibland också ;) Helst Cissi då som är sjuk! Står väl inte på innan jag blir snuvig här också :S Neej, inget sådant nu. Det har vi varken tid eller lust med :)


En riktig schlumpadinka :D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Nej sjuka vill vi inte bli. Finns som sagt inte tid till det heller... :P...

2008-10-15 @ 19:59:49
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0