Ruggväder! Brrr .

Fy vilket hemskt väder det är idag! Ännu en dag som man bara vill krypa under täcket och försvinna för en stund :P Har fått känningar av julfeeling lite smått här på senare dagar :P Var ju på IKEA för typ en månad sedan nu, och de hade ju redan börjat med julgrejer. Vill julpynta :P Så myyys!

Dagen har gått lysande må jag säga! Det första jag fick höra när jag kom in i klassrummet i morse var : "Nä men tjeeena!" Tänk er väldigt typiskt värländskt där ocksp :P Haha så söta! Var som att var tillbaka där jag slutade. Inget sådär spänt som det kan vara i början i en ny barngrupp. Det kommer bli tråkigt att lämna den här klassen sedan!
Har massa att göra denna vecka. Kul :) Blir bra det så jag hinner få lite gjort inför skrivveckan!

Fick sluta rätt tidigt idag ändå. Åkte hem med 14.45-bussen. Har inte fått tider för resten av veckan... men på fredag ska jag iallafall fixa iordning mot slutet för Helen ska åka direkt barnen slutar. Så då drar jag strax efter där :) Skönt med helg! Vilket innebär hemfärd :) Tåg denna gång. Skööönt! Skulle kunna spy på de där bussarna :P Hate it!
Nu ska jag fundera på mat.. något med kycklingfilé iallafall!

See ya :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha..Har du haft den?!?!..det visste inte jag..

2008-10-20 @ 17:23:25
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Egentligen vet jag inte så mkt.. Det är iallafall en på Kung Gösta för Moras affärer med "lite dyrare märken". Så man kan väl säga tantaffärerna. Haha. Jag ska gå för Acne för Joels affär.. Mer vet jag inte :P

2008-10-20 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0