Personlighetstest och lussekatter

Har precis gjort ett personlighetstest som jag hittade i en klasskompis blogg :)
Såhär blev resultatet:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtad, noggrann och populär. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfull. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

 

 

Känns som att det stämmer in rätt bra! Eller vad tycker ni där ute ? :P

Har smakat två lussekatter från en påse som jag hittade i frysen :P sådana små och gulliga som jag fick av mamma förra året. Och de var faktiskt inte torra! :) Tänkte att jag skulle chansa, för de skulle ändå ner i soppåsen annars.. Gott var det iallafall. Och shit vad jag längtar tills det blir juletider! Måste ändå vara den mysigaste perioden på året ?!
Hur som så gick träningen bra även idag. Träningsvärken från igår har fått "påfyllnad". Kommer väl inte kunna gå i morgon :P Powerstep i morgon, sedan tre dagars vila! Behövs verkligen. Man kan ju inte träna för mycket heller! Börjar även känna av mina vader igen. Så passar bra med helg och vila nu.
Snart ringer min snygging från Solna. Han är på hockeyträning, som vanligt :P Säga godnatt och sedan hoppas jag på en bättre natt, med skön sömn! Sov jättedåligt natten som var... drygt! Mycket att fundera på nu antar jag... väl.

Hörs i morgon! Nattiloooou / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0