Oktober

Då var första dagen i oktober, 2008 snart avklarad också! :) I morgon fyller två väldigt viktiga och värdefulla personer i mitt liv år :D Brorsan blir 15 år, och kusin Reneé 20 år ;) Synd att jag inte kan åka hem den här helgen... missar två kalas :( Tycker sådant är så trevligt, massa glada människor och gott att äta :)
Aerobicen gick väl si sådär, precis som väntat alltså :P Blev så irriterad. Hatar när jag inte kan grejer :D Dålig förlorare, ja jag erkänner ! Vissa steg gick väl bra, men sedan när man ska sätta ihop allt slog jag knut på mig själv :D När vi skulle ställa oss i slutposen på slutet tänkte jag att jag skulle vända mig om och dra ner byxorna, haha! Hade suttit fint det :D Nej men usch.. på´t igen! Någon gång :)
I morgon är det tvätt som står först på schemat. Kl. 10-13! Måste även läsa.. men känns inte sådär himla lockande precis! Huuua! Träning på kvällen iallafall. Ser redan fram emot det, powerstep :) Me like!

Saknar min Marcus. Min tok :) Nu är det väldigt kritiskt :P Blir så när man precis setts tycker jag... Och när man saknar varandra blir det extra gnabbigt. Undra varför det är så? Nu känns allt himla bra förövrigt. Förutom att det suger getpung att man ses så sällan... Man hinner i och för sig inte nöta ut varandra som det kan bli för vissa :P Det finns då fördelar och nackdelar med allt ta mig sjuttsingen :)

Såå himla löjligt! Dags att växa upp kanske ? :P Lycka till säger jag .


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag tycker det är starkt gjort att orka vara så långt ifrån varandra jämt. Förmodligen ett tecken på vad stark er kärlek är..:)

2008-10-01 @ 21:36:59
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0