Nynoppad :P

Nu har min käre vän och granne tyglat mina ögonbryn! Så nu är jag helgfräsch till min karls ära :P Och ungefär som han skulle se någon skillnad, haha :D Killar. Kanske, vem vet :)

Har precis skrivit färdigt kortet till Marcusen. Tror jag :S Så svårt att bestämma sig för att det blir bra! Hoppas på det. Kortet är ju stort iallafall :D Tihi. Sedan till ett annat problem. Vad ska jag ha med mig för kläder ? Alltid samma dilemma när det är dags att packa väskan. Och shit vad drygt det är att hålla på med att packa denna väska varje helg :P Men den här helgen är svårast på länge. Man vill ju vara lite extra fin den här helgen, om ni förstår vad jag menar :)
Nu lär jag duscha... raka benen. Lika bra att göra det nu! I morgon finns ingen tid och lust till sådana petitesser :P Hehe. Ska hinna med att diska, bädda och slänga sopor innan bussen går 8.48 här utanför. Såå nu är det dags att sätta sprutt :) Hörs kanske till helga! Men kom ihåg, Johanna Jackson lovar ingenting bestämt ;)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag har inte riktigt samma problem som dig med tanke på att jag träffar min karl var dag hehe.. Han har nog sett mig i alla möjliga bra/mindre bra skick. Stackarn :P...

Och vet du jag tror att vi bara varit på bio en enda gång så ni ligger inte så långt efter...:).. Ses imorn, då ska det tecknas minsann!! Godnatt KRAM

2008-10-16 @ 21:57:22
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Ja va mycket lättare det hade varit om jag hade kunnat hänga på er..:P... Jaja jag hoppas jag finner motivationen snart!! Nånstans i höstkylan. :P.. KRAM

2008-10-17 @ 12:39:38
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0