Nyfiken!

Det är ju ändå en hel del (tycker jag? :P) som läser min blogg! Så därför undrar jag vilka ni är! :) Så ni kan väl skriva ner era namn, blogg om ni har. Bara för trevlighetens skull :) om ni har nog med kurage vill säga ;) Ni är kanske är riktigt hemska stalkers! Haha :D Nej då. Men bara undrar lixom :) Om det bara är folk man känner, eller kanske någon okänd och rolig prick ? :) Write it down please ;)

Min Curr är på bättringsvägen. Konstigt nog har inte veterinärerna hittat något, inte på röntgen idag heller. De tror dock på en förgiftning av något slag. Cizen föreslog då att han kanske fått i sig en svamp (smart där!), vilket inte skulle vara helt omöjligt eftersom min prins är väldigt glupsk av sig (som matte där med, man blir som man umgås :P) och kan mycket väl tagit sig frihen att ta ett litet smakprv, på t.ex. en flugsvamp som är rätt likt ett äpple om man tänker efter (helst för en häst som relaterar allt till mat). Såå ja. Mamma har ju faktiskt hittat en sådan svamp i hagen, så som sagt så är det mycket möjligt att han fått i sig en bit, eller en ganska stor bit. Vem tusan vet lixom? Vi människor kan ju dö om vi får i oss fel storts svamp, så inte undra på att en häst kan bli skapligt påverkad. Stackars Curr!

Nu ska er J sova. Hon ska nämligen besöka skolan i morgon, och lära ut en sång :) "Det gäller dig" heter den, en riktig slagdänga om jag får säga det själv! Med rörelser till och allt. Dessutom går den utmärkt att sjunga i kano ;) Det ni, slå det om ni kan ;)



Natti natt / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

MångsAlexandra Andersson^^

2008-10-08 @ 11:12:49
URL: http://alexandragymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0