Misstänkt halsfluss?

Har inte orkat skriva något idag. Har legat i sängen ända till 17.30... Febern har kommit upp i 40 grader, men nu har den nog sjunkit en aning. Som tur är! Har stapplat in i duschen och ätit lite bandspaghetti och sås. Fick knappt i mig något :S Det enda jag ätit idag... Halsen har blivit värre och värre under dagen. Så i morgon ska vi åka in till Mora och kolla den. Mamma tyckte det såg ut som att det skulle kunna vara halsfluss. Trodde Cissis mamma med eftersom jag fick sådan feber så snabbt. TUR att jag inte var såhär dålig igår som jag vart idag! Då hade jag aldrig klarat tågresan. Usch vad synd det är om mig nu mina vänner :P Svettas och fryser om vart annat. Huua! Nu känner jag mig piggare iallafall. Hoppas jag kan få sova något i natt nu då...

Karln min har jag inte hört något av sedan igår morse... Börjar bli en aning irriterad känner jag. Ska det vara så svårt att slå en pling eller ? Karlar. Det är den enda ursäkt de har också, som jag och Cizen brukar säga :P Ska prova ringa svärmor nr. 2 och kolla om de lever iallafall. Kom ihåg att ställa om klockan, btw :) Höres. Tjo

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Stackare där... lider med dig..:(... Tänk att jag ofta får lite känningar i halsen och sedan går det liksom över på nått magiskt vis och så drabbas de omkring mig istället. Skönt för mig, men inte alls roligt för mina nära och kära..:(...



Hm... du det är bra konstigt att även om man vet att det är en karl och att problemet är just att det är en karl så blir man ändå irriterad varje gång.. :P... Att man aldrig lär sig hehe.



Du det va allt bra tur att jag hoppade in här nu för jag hade helt glömt bort detta med klockan... Ska genast vrida tillbaka så att det ej glöms bort igen.



Krya på dig vännen! KRAM

2008-10-26 @ 09:42:17
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: J

Tack så mycket I-M :)

Hehe ja de här karlarna. De är en klass för sig :P

Hoppas du får vara frisk iallafall! Och att VFU:n går bra! :) Vi hörs, ha det bra vännen! Kram på dig med

2008-10-26 @ 14:26:06
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0