Lördag i Dalarna

Här är såå soligt och fint :) Och löven är gulare än någonsin! I Karlstad är det iallafall något tappert träd som har lite gröna inslag :P
Dagen min började i stallet. Tog ut hästarna och gjorde klart i stallet! :) Skönt att se att de mår bra, mina älsklingar! Sedan duschade jag, åt frukost och sedan bar det av mot Sporthallen och innebandymatch tillsammans med mamma och pappa :) Brorsan har ju börjat med det nu! Detvar en väldigt bra match, nervöst som bara den :D till slut så fick Digers till det så matchen slutade oavgjort. Ett tag stod det 7-3 till Leksand, men de vände och matchen slutade 8-8. Mycket bra, mycket bra :) Joel fick till och med göra ett mål på sin första match, inte illa pinkat :) Bra där!

Efter matchen åkte jag och Marcus till ICA :P Det ska bli kycklinggryta med thailändskt inslag idag :) Gott! Marcus specialitet ;) Han är så duktig på att laga mat min prins. Vilket jag är väääldigt glad över, haha :D Hur många killar är intresserade och framför allt bra på det liksom ? Ett utav han STORA plus ;) Efter ICA så gav vi puppuhättarna mat, sedan åt vi själva och nu har vi diskat! Marcus står i duschen, bara så ni vet :P Och snart ska vi mysa ner oss någonstans här och bara ta´t lugnt :) Skööönt om något! Så nu får ni klara er själva ;) Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0