Kvällsmys

med Ciz'n :) Alldeles strax då. Man umgås ju inte så mycket om dagarna nu, snarare inget alls, så det får vi lov att försöka ta igen på kvällstid ;P Vi var iväg på en promenad ändå. På vägen hem svängde vi förbi vårat Hemköp och handlade lite nödvändigt. Var juice som korterbjudande även den här veckan, så en sådan fick följa med hem även denna vecka :) en annan sort dock. Köpte lite annat behövligt också... frukt och grönsaker bl.a. :) så nu vet ni det! Hehe.
Om ett tag ska vi glo på Bert Karlsson på 4an. Är intressant tycker jag! Fast inte så trevligt att få reda på vad man satt i sig för skit i ca. 13 år :P Huuua! Och sura mattanter verkar det då finnas överallt. Så Orsa är inget undatag :P Haha! Städtanter och mattanter är alltid griniga! Fast de som arbetar på min skola där jag har praktik verkar faktiskt trevliga! :)

Efter Bert hade jag tänkt sova faktiskt. Efter jag pratat med älsk då såklart :) Han har tjatat nu om vad jag vill ha för något från Chicago... Kan faktiskt inte komma på något :P Haha! Har ni något tips på vad man kan önska sig ? (Man lär ju passa på när chansen finns menar jag ;P) Fundera på det ni så hörs v i morgon ;) Tjo!


Mys pys här i Tingvalla. Kortet taget förra året vid den här tiden, typ :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej inte jag häller faktiskt. Den är på onsdag nästa vecka :P

2008-10-20 @ 22:13:18
Postat av: Alexandra

Jag vet typ ingen ting mer än att det var på onsdagkvällen. Farmor sa att hon hade läst nån ting om det i Masen, så då borde ju vem som hälst få komma. Borde kanske kolla upp lite :P

2008-10-21 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0