Home :)

Hemma efter en alldeles förträfflig kväll! :P Ursäkta ifall det blir fel med stavning osv. Haha. Vi passade på att sticka precis innan kl 2, för då antar jag att det blir en fet jävla kö till garderoberna :O Vilken skillnad det var att gå ut på Nöjes mot typ Wasa och Arena. Mycket småfolk där :P Annat att gå ut där man är garanterad folk som är minst tjugo. Riktigt bra musik var det också :) Och goda drinkar! Fick en med Baileys, mjölk och någe mer, smakade mint också. Var någon special :) Mumma! Nu pratar jag med M och ska sova strax... ska ju upp i morn vid typ 9 för jag ska ju med några hemifrån och kolla på häst på KRK (Karlstad Ridklubb). Blir nog bra ska ni se :P Haha :P Har massa disk att ta reda på också... men det tar vi i morgon någon gång...Skönt att ha nära hem! Tar inte ens 5 min. att gå hem! Det är så det ska vara :) And here are some pictures! Enjoy :D


Mrs. Valross ? :D Haha yes!

Skåååååååål! Och godnatt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0