Härliga liv!

Egentligar har man det rätt bra ändå. Om man tänker efter lite de dagar man klagar som mest :P Jag menar, har min Marcus som jag älskar obeskrivligt mycket. Världens mest underbara familj som alltid finns där. Två underbara hästar som gör livet mycket roligare att leva, ett stall på gården som pappa min byggt som alltid kommer finnas där för mitt härliga intresse, som ligger så nära hjärtat mitt <3. Har kommit in på en utbildning som jag inte ångrar ett ögonblick att jag hoppade på. Trivs som fisken i vattnet här i Karlstad och lägenheten är perfekt! Kommer gråta floder den dagen det är dags att plocka ihop här och flytta :'( Men kommer även vara världens lyckligaste, för då drar flyttlasset vidare till min prins i Solna!
Har hittat en underbar och fin kompis i min kära Cecilia :) Var längesen jag kände att jag hade en bästis! Senast på högstadiet när jag umgicks med mina godingar Nina och Sophie :) Saknar er! <3 Så härligt att man hittat en vän man kan lita på och som man har så mycket gemensamt med :) Att vi inte fattat det först nu Cizen :D Vi gick för i samma klass på gymnasiet också för tusan! Haha! Neej, livet är inte så pjåkigt ändå.

Träningen gick bra. Tog ett tag innan man vaknade :D Segt sådär på en lördag förmiddag. Efter det for vi hem, duschade och åt lite kinamat som blev kvar från igår :) Gooott! Fick med så mycket så det kommer räcka till ännu en måltid :D Bra med massa mat! Valuta för pengarna kallar jag det ;)
Sedan gick vi ut en vända på stan. Fikade kanelbulle och jag drack en Mocha chocolate Latte. Mumsigt :) Det är ju kanelbullensdag och det måste ju firas :P Vi kunde få unna oss lite godsaker idag sa Axel på passet, för vi hade jobbat på så bra :) Träffade en annan instruktör som vi har på Puls-passen, Linda, på Systemet igår. Hon jobbar tydligen där också. Pinsamt att träffa på henne där! Haha. Det blir att man börjar förklara sig direkt :D Fast möter henne hellre där än typ på Mc. Donald´s :P Nu tänkte jag hinna blunda en stund. Så man orkar ikväll, och upp i morgon. Ska ju och prova häst som sagt. Höres seenare :)

En ny cider, som vi provsmakade igår. Helt ok! Snygg utsida om inte annat :D ASläcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0