Halsfluss!

Yes. Det är det jag har. Var in på Mora VC på förmiddagen och tog prover i halsen, och blodprov. Stick i fingret som tur är! Hatar när de tar i armvecket! :S Har i och för sig bara gjort det en gång, men det räckte då!
Doktorn verkade bekymrad över mig. Han sa att det kan vara en början på en halsböld, och om det blev en sådan utav det hela så skulle vi få lov att åka in till Falun och operera :S Jaha, tänkte jag. Det var den skrivveckan det! Så nu har han gett mig penicillin och skrivit ut ett recept åt mig så jag kan hämta ut mer i morgon. Just nu går jag på tredubbeldos... Och faktiskt så kan jag svälja nu :) Så tror jag slipper det där med operation :P Tur att vi inte väntade längre säger jag då bara! Febern är inte lika hög idag heller. Sist jag tog var den på 39, känner mig levande idag iallafall :P Idag har jag faktiskt fått i mig både lite fil och varma koppen! Gött :) Jag med min stora aptit! Tur att jag inte vart sådär jättehungrig... igår fick jag ju ner några bandspaghettisar bara. Nu måste jag äta lite mer sådan där hälsofil. Var tydligen bra för magen eftersom medicinen är så pass stark! Hörs vidare . Ha´t så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0