Gröt, fil och banan

PS plus var lika jobbigt som roligt, som vanligt :) Typiskt att jag glömde svettbandet idag, det hade behövts! Det var väldigt skönt med en dusch och lite kvällsfika, som ni kanske förstår :) Blev fiberrik havregrynsgröt med, hör och häpna, fil :P och banan! Satt fint i magen :)
I morgon går vi i skolan mellan 13.15 och 16.00. Har Mona, vilket brukar innebära massa flum :P Hon är musiklärare. Rätt frän är hon då :D Många sköna lärare vi stött på hittils. Och många mindre sköna såklart :P Det finns ju tyvärr sådana också!

Sitter och glor på S.O.S Familj. Repris från förra veckan tror jag ?! Ja iallafall. Fy vad hemskt att ha en sådan unge! Skulle bli fullständigt galen! Personligen så avskyr jag när folk skriker åt sina föräldrar. Att de människorna inte ser eller märker själva hur jäkla dumt det ser ut. Skäms lika mycket för deras egna skull varje gång jag ser något sådant.. Såå himla pinsama är dem. Usch! Finns inget värre än snuskigt bortskämda ungar. Mer respekt till föräldrarna! :)

Nu är Marcusen min på hockeymatch. Tur att vi har sovis i morgon, blir så jobbigt att vara vaken eller bli väckt när han ringer efter träningen :P Under VFU:n får det bli någon annan lösning :P Nu ska jag titta klart på den där förbannade ungen! Blir alldeles till mig här i soffan. Är kanske inte så nyttigt att glo på :P Haha. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0