Excited!

Försökte sovia lite här nyssens, men gick inte så bra när jag väl kom ner under filten. Är alldeles för uppspelt inför ikväll :D Ska bli riktigt trevligt! Lär väl ska börja göra iordning sig snart här. För vi ska ju hinna få klart någon mat här också Tacos! :) Tar ju inte lång tid iallafall! Kvällen ska vi som sagt börja här hos moí med mat och diverse dryck ;) Sedan någon gång strax innan kl 23 ska vi dra oss bort på Arena och börja kvällen där. Fick nämligen några lappar när vi satt och fikade här om dagen, och på dem stod det om en modevisning som Carlings ska ha på Arena. Med give aways överraskningar ;) Me like! Så det blir stopp nr. 1 ikväll :) Efter det hade vi tänkt trava vidare mot Nöjes! http://nojesfabriken.se/ Premiär för oss :) Hoppas man träffar på någon som man känner ikväll :) Alltid lika roligt! Till kvällens lilla "problem": Vad ska man ha på sig ? :P Alltid  ett sorts dilemma tycker jag. Får titta efter sedan :) nu ska jag stänga mitt fönster innan det blir för kallt här inne.

See ya laaater ;) / J

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vill också på nöjes :(

2008-10-04 @ 18:57:30
URL: http://s0ckret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0