Depp/pepp?

Känner mig inte på topp idag, inte alls. Känner mig allmänt grinig, sur eller något. Läsa borde jag göra, men det har jag definitivt ingen lust till! Tur att det är inläsningsdag i morgon. Kan behövas tider som dessa... Det är ungefär som att, ju mer det blir att läsa och göra när det gäller t.ex. skolan ju mer blockerad blir jag och får inget gjort. Blir näst intill vrång på någe vis! Eller ja, mitt huvud blir vrångt.  Suck, suck, suck... Ni blir nog lika "peppade" som jag är när ni läser det här :P Men känner verkligen bläääää idag!

Längtar till helgen! Då ska jag och fröken C ha kompismys! <3 Äta massa god mat, baka, köpa godis på Casablanca, shoppa på glasbanken och troligtvis ska vi förbi Nöjes och glo lite :) Med tanke på Nöjes så har jag hört på ryktesvägar att en viss Håkan ska dit på spelning i slutet på oktober. Inte för att jag ska gå på det, men ändå :P
Träning om ungefär en timme då, aerobic-styrka. Kan bli rätt intressant :P Har aldrig vart på det förut. Tur att man kan lite grundgrejer nu iallafall. Träningsvärk har jag idag, en aning i benen och i axel -och bröstpartiet såklart. Dessa armhävningar! Nu ska jag vila mig lite, är jag värd tycker jag :) Mitt huvud går på högvarv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0