Clementiner vaddå?

Kan någon vetande själ där ute förklara skillnaden mellan clementin/mandarin/satsumas för mig ? För mig är det iallafall samma slags frukt :P Små, runda och goda :)
Kan passa på att berätta att jag känner mig mycket piggare! Skönt. Igår var jag så slut så jag bara låg och yrade och bölade :S Det var inte roligt, usch. Dags för en ny omgång medicin. Ska dra ut lite på det så slipper åtminstone heeela natten bli förjävlig :P Har inte sovit bra de senaste nätterna... Måste bara smälla i mig lite mer hälsofil så inte magen min slår bakut. Den har ju inte fått så mycket att jobba med de senaste dygnen.

Har iallafall pratat med Marcus nu. Två gånger till och med :P Igår skulle han in på Victoria´s secret och kolla på grejer till mig :D Kul om han hittat någe fräsigt där. Idag ringde han när klockan var typ 15.30 här, då skulle han äta frukost och klockan var 9.30 i Chicago :P Jag är ännu en gång fascinerad av dessa "tidsändringar". Tycker det är rätt coolt faktiskt :D Haha!

Jaha, nähä. Ska man sova då kanske ? Är ju inte så trött heller... men blir väl om inte annat. Vila är ju en bra medicin iallafall :) Idag har jag iallafall årkat ta mig ut till stallet och hälsat på hästarna! Kärt återseende :') Tror inte att Tösen kände igen mig på rösten :D Jag låter ju som en, jag vet inte vad! Är ju tjock som bara den i halsen så låter väl som en kvävd säl eller något :P Haha! Så hon blev lite skeptisk där ett tag :D Jag såg väl konstig ut samtidigt som rösten var störd. Hade allt hår under mössan så jag både lät och så ut som en pojk kanske :D Och karlar är något hon inte gillar sådär jättemycket min lilla tös. Hon är så överkänslig min lilla toka! <3
Näää nu så. Sova... I morgon måste jag ta tag i mitt "vardagsliv" och åtminstone börja fundera på de sk. praktikuppgifterna. Suck! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0