AKK i Tingvalla

Jag och C har nu tränat massa på våra tecken :) C ska vara geten Röd, och jag trollet Ludenben i våran teater. Haha :D Vi ska såklart göra Petter och hans fyra getter! En egen version, med tecken då :) Ska bli intressant mina vänner.
I morgon ska vi även noppa min ögonbryn! Eller ja, Cissi :P Ska bjuda till lite till helgen :D Haha. Fick mina bryn noppade hos frissan sist, och det var ju typ i början av augusti :P Och nu först har de börjat "fara iväg" lite igen. Har alltså inte så mycket till hårväxt. Lyllo mig :P Tss.

Har suttit här och halsat juice! Köpte mig en två liters BRAVO igår ?! Så nu måste jag ju hinna dricka upp den innan jag åker :P Har hällt upp lite i en flaska som jag ska ta med till skola i morgon också. Så snart ska jag väl lyckas med att få i mig den stora jäveln :D De ska ju drickas upp inom 4-5 dagar...
Snart ringer M. Så jag ska ta och vara en duktig flicka och läsa på min läxa till i morgon, innan han ringer! :) Har blivit så dålig på att läsa böckerna vi har... drömmer tom. mardrömmar om det :D Så nu är det dags att skärpa till sig J!
Jag tycker faktiskt att det är rätt fränt att vi fått träffat författarna som skrivit litteraturen som vi läser, hur ofta har det hänt en i livet liksom? :P Det var inget man direkt hade väntat sig när man började plugga, här. Christina är ju såå stencool :D Henne hade ni gillat! Ni som inte redan träffat henne då :P Så nu blir det lite Besjälat lärande (som boken heter...) tills M ringer :)

Gooodnatt på er era små gullungar! *Nypa i kinden*


En riiktigt stoooor krrrrram på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0