Vilken jääkla dag!

Kom hem vid 17.30 idag.. pust! Egen planering mellan 13.30 och 14.45, möte 15.00-16.00 och utvecklingssamtal 16.00-16.45, så jag missade precis bussen och fick ta den fem över. Och nästa torsdag är det kvällsmöte mellan 18 och 19. Det bir en riktigt saftig dag det! Undra om det ens är någon idé att åka hem emellan.. Fy vad jag längtar till VFU:n är över!! Idag är ögonen ritkigt tunga.

I morse ringde jag och sjöng för min prins där borta i Stockholm :) Haha! Lät ju si sådär, men morgonhes stämma och allt! :D Men det är tanken som räknas, right ? ;) I morgon kommer han. Och, jag har fortfarande inte köpt någon present :S Har heller inte bestämt mig för vad han ska få... Aja, det brukar ju lösa sig. Ska iallafall spexa till det lite här hemma ahr jag tänkt :P Men först lär jag dammsuga, känns som att det var dags för det för ett visst antal dagar sedan. Tur att man är två sedan när man ska börja jobba :P Så man orkar med alla bestyr i hemmet sitt., hehe. Men om Marcus är betrodd att sköta städningen är en annan sak. Jag är nästan sjukligt noga! :S Blir kanske bättre med tiden :P Nu ska jag sätta fart så jag får kvällen någon gång jag med!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0