Trött i ögonen

och huvudet. Välkommen till en ny måndag och eh ny vecka J! Pust . Var på möte med VFU-samordnaren som har "hand om" oss studenter på våran skola. Alla har egna skolområden som man tillhör, och jag tillhör Hultsbergs skolområde! Iallafall så var det som att vara tillbaka i grundskolan/gymnasiet igen, på det obligatoriska utvecklingsamtalet :P Huuua, men det här var värre kan jag ju säga! Här förväntas det så mycket mer av en. Känns som att man förväntas säga "de rätta orden", och de användes så svårt språk så jag hängde inte riktigt med där ett tag :D Haha! Ändå tycker jag att jag har rätt brett ordförråd. Aja :) Det gick aillafall bra, inget att klaga på från min handledares sida heller :) Nöjd!

Åkte bil med Madde i morse, och likaså hem. Skönt :) tack tack! När jag kom hem så for jag och Cissi ut på en promenad. Blev att köpa lite frukt och en mjölk när vi kom tillbaka till stan. Nu har jag ätit och diskat, så nu tänker jag bara lägga mig här på soffan och dega ett tag :P Var så svårt att somna igår, men ikväll kommer det nog inte bli några problem! Man kommer lätt in i vardagsrutinerna igen... suck. På fredag kommer mamma och pappa :D Wiiiee! Ska bli jättekul! Längtar!

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Ems

Du är så duktiig gumsan :)..

Jaha kommer dom redan nu i helgen :).. ?

ska jag ta pållarna dåå ist =) ? ..

Kraam

2008-11-17 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0